Kull II


Hela gänget samlat!

Nu är det full fart precis hela tiden. De håller igång i 10-20min, sen slocknar dom, en efter en. Det är riktigt lustigt när de bara somnar, sådär rakt av. Som ni ser på bilden är det bara Minas och Tirith som fått upp öronen. Uno har ena upp och andra ner och så söt han är alltså. Dimrill har båda sina hängande och han är sådär gudomligt söt så man bara vill ta upp honom och gosa med honom som med en liten nallebjörn. Han har ett sånt milt uttryck och ser ut att vara en vis liten kille. Han kommer att bli jättevacker och det ska verkligen bli roligt att se om han växer upp till att likna Syncro lite grann. Valparna börjar bita på mig! De drar i mina vantar och byxor och äter på allt. Det är inte direkt nåt finväder och jag klär mig varmt när jag går ut för att sitta med valparna en stund. Idag har jag handlat välling och mer avmaskningsmedel. De ska ju avmaskas flera gånger, så det är lika bra att ha hemma så det räcker. Jag har skickat iväg papprena till Hopes för underskrift att det är Mithril som är pappa, så jag väntar på att få dem i retur,  men sen skickar jag in dom till SKK.

I morgon är det midsommarafton. Jag jobbar ju i vanlig ordning, men sen... SEN är det semester!!!! :-)
1 malin skriven

Glad midsommar!!

3 Jennie & Exxa skriven

Är det bara jag som ser att Uno är en liten Visko, Minas & Dimrill är små Tíonisar, Nando är en Haldex och att Tirith är en kopia av Exxa?? Det är bara Eithel som inte liknar någon från förra kullen, inte än iaf. Tycker det är solklart :)

5 Ylva skriven

Åhh så söta de är!! Kan man frysa tiden?



//Ylva som sliter med syrrans föl som minsann inte alls är så älskvärt.

7 Karin skriven

Åh, finns det något bättre än små hundbebisar! De är ju helt bedårande!

Hoppas midsommar var bra, själv var jag nere i Malmö en sväng..

Kram till dig och alla vovvar!

2 Fam. Erman skriven

Glad midsommar önskar vi i Bjälkatorp! Det var ju en rekorderligt stilig hane längst fram!

4 Kari skriven

God midsommer til deg også!!

6 muppen skriven

Aww! Va söta dom e :)

8 Anneli skriven

Vilken underbar bild på förstasidan! Söta valpar och en snygg matte! :) Vi hörs. Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: