Uppdat

Jag sitter i soffan och läste precis Annikas kommentar på mitt förra inlägg... det är tårar som skymmer min sikt nu. Minns den hemska lördagen och är så himla tacksam för att allt gick bra!


Hemsidan är uppdaterad med nya bilder från i måndags när de blev 2 veckor gamla. Fler bilder kommer senare. Det känns som att jag inte har tid, och heller inte lust, att sitta vid datorn....

Pya och valparna trivs bra där nere i stallet. Hon är glad och pigg när jag hämtar henne efter jobbet, så det känns jättebra. De kommer inte att få vara uppe i rastgården nåt mer innan jag har semester, så jag kan koll på dom. Nu är dom spralliga och glada och ser för goa ut när de springer omkring. De har börjat leka lite med varandra och bitas...  De är bara för söta. På söndag ska vi få besök av Daniel. Vi ska gulla med valpar och äta leverstuvning ;-) Kul med en annan 'goof' som gillar udda mat! 2 jobbdar kvar, sen har jag ledig långhelg(skrev ons i förra inlägget, men det är torsdag). Ska bli skönt!! Tycker jag jobbar mest hela tiden...


På väg in från stallet. Små trötta krabater. De börjar bli tunga också...
1 Fam. Erman skriven

Vilka tultingar! Kan de gå ordentligt ännu?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: