Paket! till mig?



Jag fick ett paket på posten igår!

Det var från familjen Erman i Blekinge som skickat upp ett stort schabrak på posten, så jag funderade - Vad i allsindar kan det här vara? Först trodde jag de skickat ett helt TP-spel på posten för det var en stor låda i det  vadderade kuvertet, men det visade sig vara en hel låda full med gottigt te, i olika smaker :-)  David o Mia vet att jag är en 'sucker' för te. I paketet låg även en cd-skiva från utställningen i Vaggeryd och en, säkerligen, god olivolja från när David var i Italien, jag har ännu inte hunnit prova den. Senaste veckan som varit har David flängt runt överallt tycker jag. Just nu är han i Spanien och förra veckan var han i Tyskland...

Bäst av alla mina presenter var nog ändå den vackra tavlan på lilla Tiwas, som nu bor hos David och Mia. De tog hem henne veckan före Vaggerydsutställningen och bortsett från en incident när Visko löpte nu, så har Tiwas kommit in i familjen på en mycket bra sätt. Hon har bidragit till att Visko äntligen förstått varför man ska arbeta i selen ordentligt och tillsammans går de i led med kompisen Lup bakom. Viskos aptit har också förbättrats sedan Tiwas kom och Tiwi själv har fått en bra familj, som kan ge henne det hon behöver och förtjänar. Framförallt slipper Tiwas känna pressen från en tik som verkligen inte gillade henne. Med andra ord... Tiwas har kommit till Blekinge för att stanna och vi här uppe i norr önskar er alla jättemycket lycka till! Jag är verkligen glad över att ni är så förtjust i henne och att det går så bra!!

TACK David och Mia! Ni är bäst!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: