Sista träningsrundan

Vi har tränat sista rundan för veckan, jag och hundarna. De gick mycket bra och vi körde bara den lilla rundan genom skogen. Och ALDRIG har jag kört så fort genom skogen. Jag känner mig mer som att jag hör ihop med släden, istället för att känna mig som ett påhäng. Det är stor skillnad. Nu är det vila som gäller inför helgen. Vila och skoj. Springa runt i rastgården under de kommande dagarna är vad som gäller, ja, när jag är hemma förstås. Jag jobbar hela veckan. Jag försöker byta bort min fredag, så jag får ett pass där jag slutar lite tidigare än kl. 18:00. Det skulle passa bättre så vi slipper åka så sent på kvällen. Det känns bra att ha tränat hundarna så bra sista veckan och vi är verkligen:

READY TO GO!

1 Anneli skriven

Jag håller tummarna så det värker i dom! Heja! Heja! Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: