Rast på jobbet

Nu sitter man här, på 118118 och har sista rasten. Idag slutar jag kl.0100 och jag kommer vara hemma vid två, sen ska jag försöka slänga mig i sängen för att somna så snabbt jag kan, så jag kan gå upp i skaplig tid i morgon. För i morgon ska vi träna, jag och hundarna. Inget fusk nu, för nu måste Loddie igång till Hamra. Så jag hoppas det ska funka, för jag vill veerkligen ha med henne där, men då måste hon vara tiptop.

Silve han är väl sur vid det här laget, över att få ligga ute i hundgården, nu när jag är på jobbet. När jag kommer hem kommer han att skälla som en besatt och det första jag kommer göra är att springa in i hundgården för att hämta in honom, så han blir tyst. Han vet mycket väl hur han ska få sin vilja fram, den gamla gubben :-) MIN GUBBE!

Yäej, mindre än två timmar kvar till hemfärd. Dags att jobba lite grann igen!
1 Ylwa skriven

Grattis! till en fantastiskt bra tävlingsdebut!

Kramar Ylwa & Snöbusarna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: