Me(n)tal-laddning

Min vackra tjej


Jag och hundarna laddar inför helgen som kommer. Det blir vår första snötävling och det börjar redan bli spännande. Startlistan och PM:et är ute. Jag går ut som nr 2. i 4-spannsklassen. Framför mig har jag en duktig kille och bakom mig en duktig tjej, så det ska bli spännande. Jag ska satsa på att komma i tid till starten, först och främst :-)  Med Kosta i minnet, vet jag att det blir en utmaning för mig och det gäller att synka klockan(som jag måste byta batteri på) med startklockan. Förhoppningsvis finns det folk som kan hjälpa till, för att ta alla hundarna till startfållan samtidigt för mig är uteslutet. Både Haldex och Niro är så heta att jag inte vågar ha dem ihop. Och när de väl är fastsatta i spannet måste jag ha någon som håller Niro borta från Tióne, annars hoppar han på henne, för han är så het. Men det ska säkert gå bra.

Ska ni heja på oss? ;-)

1 Therese skriven

Tack för tipset, var lite dyrt men när man väl har skaffat sig så att man iaf har 2 hundar så ska jag nog investera i en såndär kälke :)Lycka till på tävlingen och vilken fina sibbar du har :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: