Karin+Christian = Robinson

Ni som följer mitt bloggande känner nog till min kompis Karin, det är hon som har Busen som varit på kollo hos mig under tiden jag bodde i Småland. Nu träffar jag inte Karin så ofta, för det skiljer många mil emellan, men idag fick jag nöjet att se bild och läsa en artikel om henne, eftersom hennes man, Christian är en av deltagarna i Robinson 2009.

Här kan ni läsa inlägget
http://www.jnytt.se/Read__20800.aspx

Jag håller tummarna för Christian. Han är en trevlig kille med starka åsikter, så jag hoppas det kommer gå bra för honom där borta på Filippinerna. Det ska bli himla roligt att få följa programmet sen, och förhoppningsvis kommer jag kunna se repriser om jag missar den vanliga sändningstiden pga jobb.

Karin skulle skicka godisbrev till honom nästa gång hon skickar brev. DET lär ju säkert bli uppskattat... om han får det förstås. Jag hejar på Christian... GO-OOOO CHRISTIAN!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: