Det ljusnar

Fredagen är räddad. Nu kan jag packa i lugn och ro och hundarna kan få springa och busa av sig ordentligt innan det är dags att packa in oss och åka iväg till Föllinge där jag ska bo tillsammans med Malin och hennes vän Torhild +1.

Det blir skönt att kunna ta det lite lugnt och nu slutar jag vid tolv, så det blir verkligen inte stressigt på fredag. Perfekt! Jag hinner faktiskt mata hundarna också, då vet jag att dom ätit ordentligt på fredagen. Kan ju inte bli bättre. Så åker vi iväg så vi hinner gå på besiktningen, så har vi det gjort också. Så står det mig fritt att hjälpa Malin på lördagen... om jag inte nu kan ligga och sova ut ordentligt :-) Det hade varit gött det....

1 Karin skriven

Vill bara önska ett stort LYCKA TILL!

2 Jag själv skriven

Man tackar så mycket :-)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: