Spännande helg


Shjerix Quadra Drive II, brorsan Shejrix Haldex & syrran Shejrix Four Motion

Nu ska jag strax mata hundarna och sen ska jag packa inför resan. Det är skönt att ha sluppit gå upp klockan fyra i morse för att jobba tidigt och jag passade på att sova ut i morse. Alla som varit på tävlingar vet att det är ganska intensiva helger, med ett konstant rastande och kollande av hundar, så att de mår och har det bra. Helgen kommer att bli spännande då det blir min debut att sova i kåta. Den ska jag dela tillsammans i goda vänners lag, Annika(IGAIS) och Malin(Ylajärvis). Så det ska sannerligen bli spännande. Vi får väl se om jag fryser ihjäl :-)

Och eftersom jag kommer att bo i kåta betyder det att datorn kommer att stanna hemma. Så jag är ledsen att säga att det inte kommer att bli något bloggande under helgen, utan möjligtvis på söndag kväll, om  jag orkar när jag kommit hem.  Resultaten får ni alltså följa på annat vis. Det går att ringa eller sms:a mig såklart, för att få veta status, om ni nu är så nyfikna. Annars väntar ni... och det är ju så, den som väntar på nåt gott....

Ha en underbar helg på er!! Det ska jag ha iallafall...!
1 Viskos huße och matte skriven

Stiliga värre!

3 Anonym skriven

Lycka till i helgen!

2 Jennie, Micke & Exxa skriven

Sötnosar! Jag ringer! kram

4 Jennie & Exxa skriven

GRATTIS till ytterligare ett 1:a pris!! (Har dig i örat men skriver här också) :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: