En resa hägrar

Hade sån tur idag att det var en kollega som sökte timmar i morgon, så jag skyndade mig att ge bort mina till henne. Hon blev glad. Jag blev glad. Och det betyder att min resa mot Nornäs kan börja i rimlig tid, härligt!

Och Queen of Kluk.... GE FAN I ATT RETAS!!!! Åk å skotta ur min hundgård i helgen när jag är borta istället!!!! ;-)

Min släde är klar, så den ska jag hämta idag. Kärran skulle också bli klar, så jag svänger väl förbi och tar den också, annars måste jag ju åka en tur in i morrn och det vill jag inte. Då går ju timmarna och då hade jag lika gärna kunnat jobba trots allt. Ska handla lite smågrejer idag också, vantar, lite snöre till Malin som hon behövde till sina selar. Sen är det bara hem och fixa och packa och greja, så allt är klart, så är det bara att slänga in hundarna i morgon och fara i god tid, så kan jag hjälpa till att sätta upp kåtan som vi ska bo i(om Malin hittar den vill säga) YEHAA!

Nornäs, here we come!!!

Och förresten, jag får passa på att önska alla våra svenskar som åka över till Finland för att tävla, ett stort lycka till!!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: