Vi gratulerar!

Nåt vi alla gör, stod det i ett korsord jag löste för några dagar sen... Fyller år!

Och det har du just gjort, Joakim :-) Eftersom du jobbar natt hade jag inte så brått att slänga upp den här filmen, men du får njuta av Matics syster i led, på ett 4minuters klipp - som vi spelade in på din födelsedag! Hoppas du hade en god sådan!!!

Många kramar från oss i Fjällandet!




Och länk till en film jag spelade in den 6e Haldex i singelled
och på Picasa kan det ibland ligga nya bilder utan att jag talar om det...
1 Mari skriven

Vilka fina bilder (som jag inte visste fanns förrän nu ...!). Nato och Tirith verkar ha samma intensiva busförhållande som Dacke och Tella. Det är så härligt att se. Kan kanske bli någon bild från oss idag nu när ny kamera finns i huset. En annan nyhet är: Det SNÖAR i norra Skåne! Mysigt men man får väl se hur länge det varar.

2 Joakim skriven

Tack för den födelsedagshälsningen! Hon är inte dum, min lille favorit i din flock - tur för dig att du får ha henne till låns.....

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: