Utedebut

Inatt gjorde Quaddisen debut - genom att sova ute!

Jag kom hem så sent igår och med matning efter elva på kvällen OCH med en Quadra som pipit två morgnar i rad, bestämde jag mig för att låta henne sova ute i kojan. Det gick... HUR BRA SOM HELST! Hon hann säga lite gnäll innan jag somnade, men jag öppnade bara fönstret och sa åt henne, sen var det tyst hela natten lång. Vilken duktig liten plutta!

Känns ju rätt pissigt att behöva lämna hundarna direkt efter att jag vaknat i princip, men vad skall man göra? Jobba bör man, annars kan man inte finansiera den här fantastiska hobbyn man har. Jag längtar som bara sjutton efter tävlingssäsongen. Den här säsongen skall bli så rolig... hoppas jag. Jag ser verkligen fram emot den.

Nu går funderingarna på om jag ska ta mig neråt landet i november. I Kosta är det ju barmarkstävling och jag var där förra året och hade superkul. I år är det en liiiiten bit längre på karta, men jag har 7dagars ledighet som jag MÅSTE ta ut, innan året är slut. Så jag funderar allvarligt på att göra en längre resa. Det vore ju superkul!

1 Viskos och Milous huße och matte skriven

Kul att det är så mycket aktivitet på bloggen! Quaddie verkar trivas. Har du henne på dragträning hos dig eller? Hoppas du tar dig ner med dina monster till Kosta, så ses vi där!



2 Martina skriven

Menar du att hon har sovit ute hela natten, jag fattar ingenting!?

Min lilla gnällfis. Jag får ta med mig en hund till när jag hämtar henne tror jag :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: