Familjebild


Kisseungarna i Fjällandet växer och frodas. De är ena riktiga små tjockisar! Supersöta och med mycket go' i. De rumlar runt i lådan och den lilla gula har i flera dagar redan försökt att ta sig ut ur lådan, men se det går inte, för då är mamma Meleia där och säger åt honom att han inte får komma ut.
1 Martina skriven

Åh! Vad söta dom har blivit. Lite större än sist jag såg dom, då var dom ju bara några timmar gammla. Hoppas allt går bra med min lilla snutt, jag saknar henne jätte mycket.

Det är tur att hon e hos dig nu för jag orkar knappt gå ut med mig själv ibland=) 15kg tyngre är jag nu kul, inte....

Hoppas du mår bra Kram /Tjockisen

2 Helene skriven

Meleia ser lite lätt drogad ut :P Vad fina dom är dom små missarna!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: