Och jag saknar

Mina bästaste grannar i hela världen :-) 

Stora Krokavadet, jag saknar er och även fast jag trivs här uppe, saknar jag Småland. Men när jag är på väg ner till Skåne, eller på väg hem, då ska jag minsann lyckas med att svänga in till er och hälsa på! Jag måste få se om min blomma har växt något....

Jag hoppas ni är hemma då. Vi ses i november månad!

KRAM PÅ ER så länge

1 Lo skriven

Vill du bli veckans blogg? glöm inte att det måste vara skrivet i rätt inlägg!

3 JENNIE & SHEJRIX X-DRIVE skriven

Kul att babbla lite igår som alltid :) Sitter och väntar på korten nu, har vi tur får vi dem idag, såååå nyfiken!! Åh, man väntar alltid för länge på något gott. kramelikram

2 Born to much! =0p skriven

Hejsan Fia!

Is int skriva vem jag är!

Tack för samtalet=0)

nu ska jag börja läsa din blogg=0)

hare bra!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: