Invaderad

I lördags hade jag lite småkänningar av en eventuell analkande förkylning. Jag hoppades jag skulle ha fel i mitt antagande, men klädde mig noga med halsduk och allt när jag var ute med hundarna. Igår slog den till och efter nästan en halv dag på jobbet kunde jag känna hur förkylningen var på väg in bakom ögonen på mig.

Jag HATAR att vara förkyld! Och jag gillar inte att vara hemma från jobbet.

Idag när jag gick upp för att känna efter om det var en jobbdag, kunde jag känna vissa tendenser till ont i örat. Jag tog en tablett, för ont i örat på mig, det betyder öroninflammation, vilket jag har haft tidigare i samband med förkylning. Och finns det nåt jag ogillar mer än förkylning, ja, då är det öroninflammation. SEN var det dags för att blöda näsblod i kombination med snytning. Härligt. NOT!

Just nu känner jag mig totalt "ve-och-ämmel". Huvet är fullt med snor och ögonen gör ont och jag andas med munnen. Just NU är livet pest! + att när jag vaknade hade en kattunge kissat och bajsat i sängen. Vilken fin present!

1 Hostfria Retstickan skriven

Shit happens!





giggle

2 martina skriven

inte roligt!

du får krya på dig. kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: