Senaste nytt

Ett mail kom och senaste nytt är att Fäboddraget är inställt på grund av att det inte finns några spår :-(  VA FAAAEN! rent ut sagt. Det är väl upp till tävlingsledningen att se till att spåren är uppkörda. Usch vad besviken jag är.


Beslut att åka upp i vilket fall är gjort och istället för onsdag åker jag torsdag morgon hämtar jag upp och åker tillsammans med Annikas man, Classe. Han skulle upp och tävla i Fäboddraget han också, men nu åker han istället med mig för att vara med sin familj. Det blir trevligt att få lite sällskap i bilen.
1 Anneli skriven

Nej! Du som sett fram mot det här så länge! Usch och fy när ens planer spolieras... Hoppas du får en bra semester istället och hittar nån annan tävling som ni kan vara med i! Kram.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: