Hemma igen

Gårdagen bestod av att ta sig hemåt efter besök hos Nanaimo på hans nya ställe. Trötta och glada över att vara hemma, fick hundarna komma in i sina hundgårdar och bara slappa. Nu har jag fått sova i egen säng och det känns underbart och under dagen ska jag se om jag kan sätta mig ner och orka göra lite bilder från vår resa. Jag har lite annat att göra först, så det kommer i sinom tid. Vi har iallafall haft det underbart och vi har lärt oss en hel del efter vår 'semester'. Matte har lärt sig hur man vurpar med ett halvgalet valpgäng. Tur att jag hade hjälm på huvet, annars har jag nog fått en hjärnskakning. Silve har lärt sig att rymma och även att komma tillbaka på okänt ställe. Tur att han har mycket i huvudet. Quattro har lärt matte att hon inte gillar att sitta själv i en box, då biter man sönder den. Tióne har lärt sig att vara lite mer tyst när man står på stakeout, men har dock mycket kvar att träna. Alla tre tikarna, Pya, Tiwas och Prisma har lärt sig att kunna stå på stakeout, med möjlighet att nå varandra, utan att slåss. Det har faktiskt gått mycket bra med alla tre och fortsättningsvis hoppas jag det ska hålla i sig. Nåja... nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer. Jag ska ut och pössa på hundarna efter att de ätit mat :-) Vi ska kramas och gosa nån timme, innan jag ska ut och städa vandrarhemmet. Det kommer gäster på fredag och då ska det vara fint. Men först... frukost för mig ;-)

kramis!
1 Jennie, Micke & Exxa skriven

Vi ses på fredag söt! *kram*

3 Syncro med familj skriven

GLAD PÅSK!!!

2 Jennie, Micke & Exxa skriven

Glad påsk!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: