Go'Morrn

Det har slagit över till torsdag och jag är redo för frukost. Idag ska hundarna få vila. Vi har kört tre dagar i rad nu. Igår körde jag allihop tillsammans. Det var perfekt timing. Solen sken lagom till vi skulle köra, så förmiddagen var helt underbar och sen gömde sig solen så vi fick det lite svalare. Har tagit en massa bilder och tänkte göra ett galleri till hemsidan.

Ser annars fram emot att de ska börja tävla i Åsarna nu. Det ska bli spännande att följa resultaten i listorna. 
   



 ...annat jag längtar efter:

  • Fäboddraget
  • kameran jag ska låna av min moster
  • utställningen i Växjö den 21 mars(Niro, Haldex)
  • Vaggerydsutställningen och valpträffen
  • frukost ;-)

1 CAZZIS skriven

Godmorgon! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: