Cykeln väntar

I fredags blev min trehjuling lagad och jag skulle egentligen kört hundarna igår, men efter en 30års fest x 2 i lördags, som förvandlades till en bröllopsfest, gjorde att jag inte kände mig alltför kry igår. Så söndagen spenderades mest i sängen faktiskt.

Idag skiner solen och katten som är ute sen Håkan gick till jobbet, jamar och vill komma in. Om tre minuter ska jag ta mig upp, släppa in henne, och ge mig ut att mata hundarna deras frukost. Det är ett jäkla tjut på dom där ute. Haldex låter som en hes liten pipsill, han har förstört sin röst, inte ens 9månader gammal. Tióne visar tydligt att bara Pya hoppar över sin hundgård så blir hon så frustrerad så hon står och tjuter hela dagarna. Har försökt sätta henne med olika andra vuxna, men inte ens Niro klarar av att säga till henne. Så blir det när dom får bo inne!

Nåväl, dags att masa sig upp nu. Idag är en härlig dag och jag tänker inte spendera den inne!
1 Jennie & Exxa skriven

Haha! Min bor inne och hon är inte sån... :p

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: