Ja-a!

Då är man på jobbet och jobbar :-)

Här är bra och det är kul. Tog bilen till jobbet och det är ju som alltid spännande att köra i en ny stad. Det är ju inte mycket köra när man åker buss direkt. Hittade mig en gratisplats efter guidning från en kollega. Vid sjötorget. Det är verkligen fint här i Östersund och jag känner att jag trivs. Hade jag varit helt själv utan hundar hade jag definitivt tagit mig en lägenhet någonstans mitt i stan.

Hundarna mår bra och vi letar hus för fullt. Har tittat på en del, men det är ju lite saker som måste klaffa. Eventuellt har jag ett på gång nu, men det återstår att se. Spännande är det iallafall.

Hoppas ni alla har det bra. Sommaren har kommit på riktigt till stan och det är många kollegor som går i kjol och linne =)

kramis på er
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: