Shejrix i flyttatagen

Här händer det grejer minsann. Vi håller på att flytta in i vårat hus. Jag målar och grejar och donar för att få till det lite mer i smak. Det blir perfekt tror jag :-)

I morgon åker jag hem till Västmanland och mamma. På söndag åker jag en sväng till World Dog Show för att se på hundar och träffa folk. Det ska bli roligt.

Sen ska jag på måndag åka hemåt till mitt hus med mera grejer. Och då är jag ledig ända till fredag den veckan :-) Då är det bygge av hundgård och upp med rastgården. Dock har vi bara halva rastgården med oss, då ena nätet är så stort att forsla upp, så jag struntade i den. Men bättre med halva rastgården än ingen alls ;-)

kram på er!

1 Jennie, Micke & Exxa skriven

Hejje! Kul att prata med dig idag, länge sen ju! Nu längtar vi ännu mer till Hammerdal! krama

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: