Två likasinnade

Jäkla ungtuppar!

Ja-aa... de där två killarna, Niro och Busen... jag kan ju säga att jag skulle för mitt liv aldrig släppa ihop dom två i samma hundgård. Niro sov på kätting i rastgården i natt. Efter matningen idag satte jag in honom i hans hundgård igen och där fick han vara under dagen. Men under dagen har han och Busen 'fajtats' med varandra genom hundgårdsnätet. När det varit ljust har det räckt att jag skrikit åt dom genom fönstret, men när mörkret föll funkade det inte alls. Genom fönstret kunde jag se hur Niro stod och vaktade på sin sida och  hur Busen attackerade från andra sidan. Jag fick ta ut Niro i rastgården igen.  Inga skador på nån av dom, så dom är ju inte såå allvarliga, men jag kan tänka mig det skulle vara mycket värre om de möttes utan staket.


Jäkla ungtuppar!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: