Lördagsbesök

Idag blir en rolig dag. Oväntat besök från Shejrix Four Matic med kompisar och matte Mari och husse Joakim. De är på väg uppåt landet för att köra på snö och som jag sa i tidigare inlägg, sin första snötävling. De åker förbi här, och vad kan vara smidigare än att stanna till hos sin uppfödare, som bor 2 svängar från E4:an, slå flera flugor i en smäll, rasta hundarna, sig själva och få lite fika i magen. Jag ÄLSKAR besök, speciellt av mina valpköpare. Det ska bli himla roligt att få träffa Matic igen, ja, matte och husse också naturligtvis. Det är alltid lika trevliga och jag trivs ypperligt i deras sällskap.

Sen kommer Karin och Busen. Vi ska ut och köra hundarna. Idag ska Karin få köra alldeles själv. Hon får ta Pya och testa att köra en sväng med två hundar. Det är bäst att börja med ett litet spann så hon känner att hon hanterar dom. Så det ska bli roligt. Sen satsar jag på att Karin ska orka stå baktill på trehjulingen, eller så kan jag göra det förresten(då kanske man kan stå upprätt t om) och köra en längre sträcka, helst över milen. Då får det bli 6-spannslina så Prisma kan följa med. Och sen kan vi köra valparna en liten runda.

Ja, idag blir en rolig dag :-)  Lite mör i kroppen sen gårdagen för jag gick stavgång över 5km :-)
1 Jennie, Micke & Exxa skriven

Vad kul att träffa syster Matic! Kan du inte ta massa kort och lägga upp på bloggen sen så vi får se hur hon ser ut?? *nyfikna* Hoppas ni får en bra dag! Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: