Galen-Pan(d)or


Det här är Panda. Hon är en riktig galenpanna och gav mig idag tillfälle att få lite foton när hon klänger i ett träd, ca 3m upp i luften. Det kanske är namnet som gjort att hon tror att hon kan hänga med framtassarna i barken och baktassarna på lite fjuttiga grenar. Det hon dock inte har fattat än, är att pandor är rätt tunga och när man inte sitter säkert, ja-a, då faller man ner. Vilket hon också gjorde. Tur att det var go och mjuk snö där hon föll, så hon inte slog sig.
Meningen är att Panda ska stanna kvar hos mig, men vi får väl se. Hon måste sluta klättra in i hundgården om hon ska stanna. Jag vill inte att hon ska dö för hundkäftar. Det känns väldigt onödigt. Jag hoppas det ska gå bra, jag har skrämt henne sist hon försökte klättra in och sen dess har hon inte gjort det igen *peppar peppar*



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: