Biobesök

Mitt första biobesök i Östersund blev på den här filmen, med Leonardo Di Caprio och Russel Crowe.  Jag och kollegan Maja stämde träff och efter jobbet möttes vi upp på stan för att gå hem till henne och äta lite krubb och fika lite. Tack så mycket Maja, för den goda maten!  Tiden gick fort, så vi traskade iväg för att hämta ut biljetterna och tog sen en sväng på Stadium innan filmen började. Där fick jag ett hum om vad för handskar jag ska köpa och även hjälm. Jag ska införskaffa mig en hjälm  jag ska ha när jag tävlar med hundarna. Och den kommer även att vara bra att ha hemma, speciellt när man kör i skogen. För det räcker ju med en liten smäll...


Filmen var i vilket fall över förväntan. Jag hade sett lite reklam om den innan och trodde nog att den skulle vara bra. Den handlar om mellanöstern och kriget och Leonardo spelar en kille som jobbar på CIA och är 'undercover' och vi får följa hans framfart om hur det går med jagandet på skurken. En film som jag varmt rekommenderar! Men är man känslig, får man kanske blunda på ett par ställen. Jag kan nog säga att både jag och Maja ger filmen två tummar upp!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: