Hammerdal SPHK

Igår var jag och Prisma och Niro på utställning i Hammerdal. Vädret var på vår sida, soligt och fint. Helt underbart faktiskt. Vi träffade trevligt folk och jag är supernöjd med resultatet från utställningen. Prisma fick äntligen sitt första pris på en officiell SPHK utställning. Yeeeeha! Hon skötte sig galant också, så det var en riktig höjdardag enligt mig själv.

Niro fick en etta han också, men inget mer. Han blev kvar tillsammans med två andra hanar i öppna klassen. Där blev han placerad som nummer två. Jag är nöjd med det, då jag tyckte hon delade ut en del tvåor, både här och där.


BIR blev Silves uppfödare Ylwa Malmberg med sin tik, Gunnhild av Vargevass, en liten plutta jag var med och hämtade när hon var lite valpis. GRATTIS Ylwa, hon har blivit jättefin!!
BIM blev Karsten och Evelyns, Dante. Även han en snyggis! Grattis till er också!!
Ett cert kvar to go!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: