Västmanland

Borta bra men hemma bäst!

*snork* Inte nu kanske, för nu är jag hemma. Jag är hemma hos mamma... å får god mat. Å lagar själv god mat. Tióne är med mig, Tiwas likaså. Idag tog jag av bandaget på Tióne. Det var nog tur det, hon var jätteröd under armbågen, så det hade nog blitt skav där närsomhelst.

Har rätt nyligen blivit en facebookare jag med, och fann min kusin Henrik :-) Det blev så att han upplyste mig om att jag har en släkting(som JAG inte visste fanns) och då letade jag på honom såklart, jag har inte fått nåt svar än, men lite kul är det. Så nåt gott förde det dära Facebook med sig iaf.

Tja-aa... vad ska jag säga? Rent allmänt mår jag rätt skit! Min axel som jag gått hos en riktigt duktig naprapat för, gör så jäkla ont som aldrig förr. Förut( before naprapat) så var det som en molande huvudvärk i axeln alltid och konstant. Men nu(efter naprapat) så har jag mer som huggande värk i axeln, vilket är döjobbigt. Det är mer påfrestande, för den molande värken hade jag vant mig vid efter att ha gått med den i 4-5år. Samtidigt gör min rygg inga vidare förbättringar :-(  Och så är det lite andra saker runtikring som också gör att jag mår skit. Jag önskar just nu att tiden bara kan rinna iväg och att det redan är höst 2008(om jag nu ska vara ärlig).

Med mottot: Det löser sig till slut! hoppas jag att jag kan härda ut! :-D

kram på er alla därute som följer mitt bloggande

1 Ylva skriven

Härda ut! Jag hoppas att jag kan hjälpa till med något...

2 Karin skriven

Hej gumman,inte kul att höra att du har så ont.. Ring närsomhelst om du vill prata, finns här för dig..kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: