S(t)eger på Posten

Äntligen!!!

Ända sedan jag första gången lånade Malins Mukluks har jag velat ha mina egna, men det har aldrig blivit av att skicka efter några. Jag har lånat hennes i tre säsonger, så det var väl tredje gången gillt :-)


Det blev ett par Steger Mukluks i färgen Maple, ca 2200 SEK och med tullen på 891:- är det definitivt mina dyraste skor någonsin. Nu gäller det bara att gå in dom och sedan ska de förhoppningsvis hålla många år. Jag ska självklart köra inpregnering på dom innan de används utomhus. Lätta, snygga och varma och sedan med ett par Neo's utanpå, ja, då är man verkligen garderad för att vistas långa stunder på släden.

- SE UPP I BACKEN!
             annars springer jag ifatt och ifrån, med mina superlätta Mukluks på fötterna ;-P
1 Johan skriven

De va då på tiden!!! Hoppas de funka fin fint nu då.

3 Mari skriven

De ser superfina ut! Du kommer att springa ikapp hundarna... :-).

Lycka till med dem!

5 Bjälkatorparna skriven

Wow! Vilka dojjor! 10/10 för mushing-faktor!

2 malin skriven

jag ska springa ikapp dig... hihihi

4 Ylwa skriven

Mycket fina och säkert mycket varma :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: