Hip Hurra!!

1 schteeekarnas skriven

Fin blogg :) Kolla och Kommentera gärna våran :)



Ha en go kväll , puss :)

3 Frida skriven

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-vinnarna.html#comment

5 Mari skriven

Halloj! Tycker att jag saknar en viss lite tjejs namn.... Grattis till en finfin kull!

2 anneli skriven

NEJ! VAD FINA :) jag älskar den här hundrasen..

åh vilken charmtroll ^^

4 Bjälkatorparna skriven

Wee! Notera att Uno och Ithil är först!

6 nöten skriven

Jag som satt och plockade i alla bilder... och så var dom sex... Ursäkta, det enda jag kan skylla på är tröttheten... Hon ska kompletteras!! Såklart!!



Haha.. jag måste vara sämsta uppfödaren ever!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: