No Ryssjön

För ShejriX siberians är tävlingssäsongen slut för i år. Hundarna är hängiga och ett par är dåliga i magen. Jag hoppas att det stannar där. Men det blir inget Ryssjön för oss och helgen spenderas på hemmaplan istället. Vi ska passa på att fixa en del som behövs göras, nu när det ändå blev ledig helg. Samtidigt som det känns förargligt att vi inte får åka på sista tävlingen känns det samtidigt skönt. Det är ändå en hel del energi som tas från kroppen när man är ute och flänger varenda helg och nu kan jag passa på att ta igen mig lite. Två semesterdagar är tillbakatagna från semesterveckan när det är Vm, så jag sparar in lite dagar ändå, men jag har ändå ledigt flera dagar den veckan. Nu är det städags i huset som gäller och vi ska byta sovrum till det större, så får ni gäster nöja er med det lilla när ni kommer hit och ska sova. Det får ni stå ut med för vi vill ha mer värme om natten och det är det i det andra rummet. Kommer bli superbra, tror jag.

Alla ni som ska till Ryssjön önskar vi stort lycka till!!! Kör så det ryker!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: