Airk - Nelwyn - Tiras - Elora

Här har vi dom, hela gänget busrumpor! För busiga, det vill jag lova att dom är. Och vassa tänder, det har dom minsann, så det gäller att se till att inte få händerna i munnarna på dom. Men åh för goa, det är dom. Jag längtar tills jag får semester och får njuta några dagar extra med dom, innan Micke kommer upp för att hämta hem sina två busmonster.


Airk - Nelwyn - Tiras och Elora, alla samlade på samma sten


Här sitter lilla Airk. Han ska stanna hos mig och Johan. Han är en glad prick som gillar att leka med leksaker. 


En blick säger mer än tusen ord... Det här är Tiras, han ska flytta till Lundsbrunn och Micke.



Med brorsan Tiras ska Nelwyn flytta. Supersöt och jättefin, det känns lite hårt för jag har blivit väldigt förtjust i den här killen, men jag vet ju att han kommer att få det hur bra som helst tillsammans med brorsan hos Micke.



Sen har vi då lilla busfröet Elora kvar. Hon är ett riktigt rivjärn, och då menar jag att hon gärna kommer, ser så söt ut hon bara kan, ska klättra upp i famnen på en tills man tar upp henne(annars river hon på armarna tills man plockar upp henne). Då ålar hon sig upp till axeln och där tar hon tag i örat och hugger till..... okej, det har blivit mycket bättre sen jag morrade lite på henne :-)


Ett gammalt äckligt ben är inte äckligt i små valpars ögon...


Tiras är en riktig söting, men svår att fota, då han knappt aldrig sitter still. Micke lär få fullt upp med de här två valparna, men det står han nog ut med då de är så himlans söta...


Gäsp! Mamma Tióne tycker nog valparna är lite tröttsamma, men koll på dom, det måste hon ju ha ändå, även om man är lite trött på dom...

1 Mari skriven

Kan det bli ljuvligare.... De är bara så söta hela gänget. Förstår att det blir svårt att skiljas från två av dem men de kommer att få det hur bra som helst hos Micke.



Ha det så gott.



2 Ylwa skriven

Så söta! Jobbigt att skiljas från dem. He he jag får väl då se positivt på att jag bara fick en. Jag slipper beslutsångest om vilken jag ska behålla. Fast det är väldigt roligt när man som du har bra valpköpare så att man får fortsätta följa sin små. Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: