Långa dagar å lite sömn

Dagarna är långa nu. Inte mycket hinns med förutom jobb och att ta hand om hundarna. Det är inte roligt att sätta ut Nova i hundgården när det är som över minus 20, som igår, men tyvärr måste hon vara där när Johan inte är hemma. De andra hundarna trivs när det är kallt, men inte stackars Nova. Hon skyndar sig in snabbare än kvickt när det är så kallt ute.

Jag själv känner mig rätt trött nu med att vara själv hemma och både ta hand om hus och hundars träning, men det är ju som för alla andra, så jag ska egentligen inte klaga. Det är bara att bita ihop om man är lite trött och köra på. Snart har jag en ledig dag åtminstone, så jag ska verkligen passa på att njuta av min söndag, som kommer snart :-)

Jag och Johan håller på med bilderna från Nya Nordic Open. De kommer att ligga ute på nätet sen, vilken adress det blir på anger jag vid senare tillfälle när allt är klart. Bilderna kommer att vara till försäljning för den som känner sig intresserad.  

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: