Ett 8-spann på tur

Kommentarer i text är egentligen överflödiga, då jag talar i filmen nedan. Jag kan väl bara säga att det blev en spännande tur och säkerligen något blåmärke på knän och ben. Nästa gång gör vi annorlunda.

Jag funderar på den 6e hunden inför tävlingen i helgen. De som är klara är:

Haldex - Tióne
Dimrill -
Tirith - Niro

... men vem ska ta den 6e platsen?

Pya är väl den som ligger bra till, men jag är osäker på om hon tänker klara alla dagar. Första dagen vet jag inte är något problem, hon har dock visat sig lite... ehm... 'lat' sista tiden vi kört när det har gällt fart. Så jag vette sjutton... Troligtvis blir det väl Pya som tar sista platsen, men jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt. Det visar sig väl på torsdag. Då är det sista dagen för att bestämma sig, så jag får gå på känslan den dagen, helt enkelt.


Haldex, Tióne i led. Dimrill, Pya i point. Loddie, Tirith i team och Nato, Niro i wheel




1 Sandra skriven

Lycka till på tävlingen :) hoppas allt kommer gå bra o att du plecerar dig i topp!

2 Brenda skriven

Jo då det gick bra med 8 spann!!

Nästa år blir det 8-spann sprint haha

Lycka till !

Kram

Brenda

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: