Grisar eller bara svin, helt enkelt?

Jo, eller hur!?! Jag ska specificera det där med svin för er strax. Men när man möts av den här synen när man kommer hem, trött och dan efter jobbet... i regnet, och ska plocka in de två soffgrisarna, så blir man inte särskilt glad när man upptäcker att man har en ny hund i hundgården. Ja, det vill säga Silve. Jag tror att han helt enkelt tittar på Nova hur hon ser ut, och vill försöka sig på det där med att vara siberian husky i schäfer disguise. Han vill i alla fall inte vara vit. Och i normala fall är han ju det, men inte idag. Jag kan för mitt liv inte lista ut om han legat och rullat sig i geggan, eller stått bakom Nova när hon hoppat runt som en galning.
Vad tror ni?

I vilket fall som helst har det ju ingen betydelse med att de två hållt på som grisar i hundgården, men det jag inte blev så glad över var att Nova helt enkelt har förstört dörren på den nya gården. Hon har bitit sönder nätet och gnagt på dörren och kikar ni riktigt noga på bilden ser ni att hon har huvudet ut ur hålet. När jag tog bilden såg jag inte det först, men så här i efterhand kan jag faktiskt tycka att det var riktigt svinigt gjort.

1 Ylwa skriven

Ha ha Silve tycker säkert att han är jättesnygg och säkert att han luktar gott också. Han har helt enkelt färgat håret lite och gnuggat in lite härlig parfym. Det där med gallret är inte kul, tänderna brukar bli fula efter ett tag och så är det inte kul om de kommer ut.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: