Dimrills stora dag

Idag körde jag Dimme i led med Tióne. Han var fantastiskt duktig. Det var gaaanska lugnt i starten :-) Ingen hund som bet i linor, de skrek mest bara. Så kolla in filmen vetja...




Sen hade vi gäng nummer två, som egentligen faktiskt var gäng nummer 1 som var ut. Haldex och Loddie i led. Haldex är fantastisk duktig. Det märks inte ens på honom att han har stått i ca 3v, eller var det mer?

Jag har bestämt mig för att operera bort halsmandlarna på honom. Konvalescenstiden för återhämtning är ca 2-3 veckor. Jag räknar med att kunna få med honom i tävlingsspannet lite senare på säsongen, om han nu inte klarar att hålla tempo då det är tävlingsdags. Tid ska bokas så fort som möjligt.


1 Mari skriven

Vilka duktiga vovvar! Kul att se hur bra de jobbar.

3 Niklas skriven

ser ju riktigt skoj ut =) måste vara ännu mera spännande och försöka filma samtidigt det ser ju ut o gå ganska snabbt =)

2 malin sundin skriven

AKTA buskarna ;) hahaha =)

4 Sandra skriven

Ser väldigt roligt ut! och det går ju undan ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: