Online

Det gäller att vara lite smart. Det mobila bredbandet fungerar inte här i Norge, men det går ju att ta kortet till telefonen och stoppa i modemet, så går det att komma ut på nätet. Självklart glömde jag dock laddaren till datorn, så jag får minimera användandet och jag ska försöka blogga åt er varje dag.

Nu är vi på plats i vart fall och det känns bra. Jag åker lyxvariant, Ylajärvis bil med endast de fyra tävlingshundarna med mig. Idag har jag klippt tasspäls och klippt Niros klor, så nu är de tiptop allihop.

Jag hade turen att få bo i lyxig lägenhet här på Vikingskipet, medan andra får bo i enbart ett litet rum. Jag känner mig bortskämd och är glad för att få bo fint :-)

Starten går 10.20 i morgon, så det är uppe med tuppen. Vi ska hjälpas åt i landslaget, eftersom det är flera av oss som inte har med någon handler. Men det ska nog gå bra. Håll tummen i morgon!!
1 Annika skriven

LYCKA TILL på födelsedagen

och

GRATTIS på SOC-tävlingen!



;-)



...



Återkommer med mer specificerade hälsningar senare...

3 Eva m töserna skriven

Grattis på födelsedagen =)och lycka till!

Vi håller tummar, tassar och tår ...

2 malin skriven

Jag får INTE vara i Särna senare än 17 (läs 16) på måndag... så åk i god tid från Norge! :-D



Lycka till & GRATTIS i förskott på stora dagen. Hemmahundarna har alla ätit bra ikväll. Sirius & Dimrill var med i Mora på kickoffen. Skötte sig finfint

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: