Gamla minnen

Så här fint hade Pya bäddat när hon födde Haldex. Kommer ni ihåg??  Det var ju Småland de guldkornen kom och idag är de stora och duktiga. Tänk att hundar kan vara så tokiga :-)



Om nu Loddie får valpar, hoppas jag att hon kommer att ha det lika lätt för sig vid valpningen som Pya haft vid båda sina. De har gått suveränt bra, och då håller man tummen för att det har gått i arv. Jag har hört nånting om att sånt kan vara ärftligt, någon som vet något om det??

Min låtsaspappa Nisse ska komma upp och hälsa på och även bygga lite hundgård, igen :-) Han är världens snällaste tror jag bestämt. I lördags fick jag ett paket på posten, men 2,6 kilo musik som han hade skickat upp till mig. Då blev jag superglad, för nu har jag lite mer skivor att spela i bilen, på väg till jobbet och hem. Varje dag jag åker spanar jag även efter älgar, som det ju finns gott om på min väg till Lit. Eftersom jag såg så många förra året, håller jag nu räkningen från nyår och jag är uppe i 24 nu, men bara räknat från Fjällandet-Lit och tvärtom.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: