Är man skitig...

... måste man bada!


Silve är snäll när man badar honom. Han gör precis som jag vill och det är jag ju glad för. Han var jättesmutsig och fick sig ett välbehövligt bad. Han måste ju vara fin när han ska på utställning sen.


Lagomt road var Pya över det hela och hon började med att hoppa på mig och riva. Men då satte matte ner foten och då blev hon lugn och gjorde som jag sa. Hon fällde så mycket, så hennes bad behövdes sannerligen också.

Får väl se om det är fint väder i morgon också, så får några till bada. Så länge jag inte sätter mig ner efter jobbet så orkar jag en hel del, har jag märkt. Det är när man dimper ned i soffan som det är kört. Har lyckats få ut några bilder på valparna på hemsidan som vi tog igår. Kika in på www.shejrix.com vet jag.
1 Ylwa skriven

2 Ylwa skriven

Fina & duktiga Silve. Nu håller jag tummarna nästa helg för er i Hammerdal. Valparna ser väldigt fina ut. Tack för inlägget i bloggen. Kram Ylwa

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: