Stora tandutdragardagen

Jahaja... då var man ett par tänder mindre. Yep! Ni läste rätt... jag hade visst turen att bara behöva ta bort två av visdomständerna. De två som var till störst besvär som satt på högra sidan åkte ut. Jag som var lite skrajsen över att göra det här, eftersom jag aldrig lagat så mycket som ett hål ens, hade ju inte behövt oroa mig egentligen.

Jag valde att få lite lugnande innan och det hjälpte lite tror jag, även om jag nu såhär efteråt tror att det gått bra ändå. Det var inte så farligt förutom när borren åkte fram för att  dela den stora tanden i underkäken i två, för då började min ben att hoppa av någon konstig anledning. Allt gick bra och tack vare Daniel kom jag hem ordentligt. Jag somnade i bilen på väg hem.

Nu skäller hundarna ute i hundgården för Daniel är ut med sina två tjejor han ska tävla med i helgen. Själv sitter jag inne i soffan och myser och bara tar det lugnt. Det börjar ju kännas i käken och jag har proppat i mig lite mer värktabletter. Nu vet jag på ett ungefär hur det känns att ha tandvärk... tror jag..


Se på visdomständerna som ligger kors och tvärs. Ingen hit direkt. Nu är det bara två kvar..

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: