Morgonstund har guld i mun - NOT!

Det finns nog många som är morgonpigga som bara den... JAG är inte en av dom lyckliga :-S Men jag önskar att jag var. För tänk vad lätt det skulle vara att gå upp på morgonen och bara vara sådär glad och happy. URK!

Idag så znoosade jag lite grann... bara lite... Trodde jag! Min mobil har en härlig morgonsignal som ringer och fortsätter ringa ett bra tag, så det är bara att znoosa per automatik. Så jag låg där och myste i täcket några znoosningar och sen var det dags att palta sig upp... Kollar på klockan och *suck* inser att det bara är att ta på sig de gamla kläderna, sätta Silve ut i hundgården och kliva in i bilen och åka till jobbet.

Jag lyckades rafsa åt mig några mackor i farten och lite yoghurt, så nu längtar jag redan till första rasten, så jag får stoppa nåt i magen. Efter jobbet ska jag hem och packa för helgen, sen packar jag hundar och allt och far till kennel Lowlandssleddogs där jag hämtar upp Dakar, som ska flytta till Mari och Joakim i Skåne. Spännande!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: