Höstfärger


Tirith i härliga höstfärger



Kungen i hundgården - ingen tvekan om att det är Silve



En promenad till postlådan igår på min lediga dag. Panda upptäckte att vi gått iväg och kom efter lite senare än Meleia. De gillar att följa med på promenad, mina katter.



Jag bor bortom husen längst upp till höger. Vi har gått bakvägen för att ta oss till postlådorna.



Tirith visade upp att hon har en väldigt stark jaktinstinkt. Bra för draget, men det är inte troligt att jag kommer att kunna ha henne lös. Men, hon har jagat katterna sen hon var liten så...
1 Jennie och Exxa skriven

Oh vilken fin bild på Silve!! Kom och bo hos tant Jennie ;)

3 Veronica skriven

Ser att mor å dotter e precis lika social som sonen/brodern...:-)

2 malin skriven

en feminim NANDO!!!



så söt så söt...



Nando stal en morakniv i morse grr grr så fick lov att ta en yxa till halmsnörena!!.......



ses i morgon ;)



önskas nougatrutor??

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: