wow! vilken Torsdag...

OJ DÅ!

Det var ju inte meningen...

Jag som skulle vila i en tjugo minuter, vaknade till strax före nio på kvällen när Annika ringde. Ooops! Det tog en hyfsad stund för mig att vakna till, vilken hon kommenterade :-)  Okay, I'm a sleepyhead... eller jäkligt trött, helt enkelt. Med andra ord blev inte torsdagskvällen alls som jag tänkt mig. Inget gjort, men jag får väl göra det i morgon då. Inte svårare än så.



I helgen väntar utställning i Hammerdal. Väderprognosen visar på sol och svag vind, så jag håller tummarna för att det ska hålla i sig. Jag har anmält tre hundar till utställningen och eftersom det är så nära åker jag bara med dom hundarna, så får resten stanna hemma. Pyan ska ju inte åka bil nu iallafall för hon är så tjock, så det passar ju bra att hon får lite sällskap hemma av de andra hundarna. Eller ja.. det blir ju hälften som kommer med och hälften stannar hemma. Tänk vad svårt det är att koppla egentligen att jag bara har sex hundar nuförtiden. Det känns väldigt lite faktiskt, men ändå rätt lagomt egentligen. Men men... snart kommer vi att vara dubbelt så många här, hoppas jag.

Äh.. nu ska jag gå och knoppa! Jag är visst fortfarande dötrött. Lika bra att sova, på lördag blir det ju ingen sovmorgon...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: