SURPRISE!!!


När jag kom hem från jobbet igår, kände jag på en gång att något inte var som det skulle. Det var alldeles tyst i hundgården och alla hundar var ute, utom Pyan, som låg inne i sin koja. Åh näee.... jag gick genast upp och tittade... såg isolering utanför kojan och när jag lyfte på locket... vad låg där, om inte en liten valp!!!

Jaha... Pya kör en repris och börjar utan mig. Första tiken kom och det var Pärlan. Jag flyttade över Pya till kojan jag tvättat rent i söndags och hon bäddade genast och fick sen, i ordning, Pyret - Mille  och Milli ute i kojan. Sen orkade jag inte vänta på resten, utan tog valparna i tvättkorgen och tog in alla. Inne fick hon senare, utan problem Misty och Strecket.

Mor och barn mår  bara bra och de ser alla pigga och krya ut. Jag som inte har ledigt förrän på torsdag, fick improvisera och byta pass med en kollega (TACK Jossan) så jag kunde börja lite senare idag. Med andra ord har jag inte tid att skriva mer, utan måste sätta ut Pya och valparna i kojan och göra mig klar att åka. Ikväll får hon och valparna komma in igen, så de inte ska ha det så kallt om natten. På onsdag kommer de in och stannar inne till på söndag...

GRATTIS till er som bokat valp! Himla kul att ni får det ni ville ha!!! :-)
1 Mamma Maj skriven

Grattis till valparna. Dom är jättesöta. Vi här i Kolbäck önskar dig lycka till och hoppas att det blir nya stjärnskott:D

3 Anonym skriven

Gratulerer med kullet! La oss håpe de vokser opp og blir kjempeflinke trekkhunder!!

5 Anonym skriven

Stort grattis till alla bebisar! De ser helt fantastiska ut!

Kramar från Jkpg!

7 Annica skriven

Grattis till ännu en fin kull! Kramar från oss i Välje

9 Ylva H skriven

Grattis!!



Vad fina de är och namnen med.



Kram!

11 Jenny skriven

Grattis till valparna dem ser jätte fina ut .

2 Jennie & Exxa skriven

Grattis!! Jättesöta, förväntar mig massa bilder och info sen :)

4 Marlene skriven

Grattis!!!

6 Anneli skriven

Grattis Fia & Pya! Vad duktig hon är, vad stora dom ser ut! Längtar efter att träffa er.



KRAM!

8 Ylwa skriven

Grattis till en fin och jämn kull! De ser starka och fina ut tycker jag. Kramar Ylwa & Snöbusarna

10 Martina skriven

Grattis! Vad kul, dom ser jätte fina ut.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: