Vilken upplevelse


Starten på Amundsen Race. Karsten Grönås går ut som ett av de första spannen.

Adrenalinkick så det heter duga! Vad häftigt att få vara en av dom som står på släden. Det är jag helt övertygad om. Malin är en tuff tjej som ställer upp i den här tävlingen. Imponerande! Själv skulle jag nog bara vara skräckslagen över att ens stå där på starten, för att inte tala om alla timmar i mörkret som man ska köra, med pannlampan brinnande på huvudet. Att köra över 420km, det är iallafall något som verkligen imponerar på mig. Jag hoppas det ska gå bra för Malin och att de kommer i mål det här året. Förra året fick hon bryta för att hon skulle på teveinspelning. Men det här året ska hon inte ragga några pojkar när det är Amundsen Race. Då får hon ragga på spåret ;-)

Lycka till nu Malin!! Jag håller tummarna för dej och hundarna!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: