Uppdateringar

Idag har varit en spännande dag. Kompisen Malin är och kör Polar Distans och det är spännande även om man sitter på rumpan på jobbet och söker nummer över hela världen. Jag har fått i uppdrag att uppdatera Malins hemsida med info om hur det går för henne. Och det är spännande som sjutton må jag säga! Från att ha startat ut långt bak, har hon kört om alla i sin klass, och jag hoppas att hon ligger kvar där, och inte släpper förbi någon hon kört om!!!

Jag håller tummarna för Malin. Jag vill att hon ska vinna! Följ henne på www.ylajarvis.se



Annars är väl nyheter från Fjällandet att vi trots allt inte kommer att åka på Fäboddraget. Det har kommit upp saker som gör det omöjligt att åka. Mer om det sen... Jag längtar efter helgen, då jag är ledig, båda dagarna. Då ska jag skotta hundgårdar *yäej* och så ska jag självklart köra hund!! Jag hoppas på lite kallare väder med strålande sol :-P
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: