Glada och tråkiga nyheter

De glada nyheterna är att Malin Sundin befinner sig i stan och klockan 18:00 ikväll startar hon Amundsen Race tillsammans med 56 andra lag på Storsjön här i Östersund. GUD vad spännande det kommer att vara! Jag räknar med att fota som en galning och hoppas på många fina kort :-) Jag kommer att följa Malin via telefonkontakt och kommer att uppdatera hennes hemsida www.ylajarvis.se



Mindre roliga nyheter är att familjen Bjurelid har förlorat en familjemedlem. Häromdagen fick jag veta att Syncros(min uppfödning) kompis Ville fått cancer, endast 11 år gammal. Ville och Syncro var goda kamrater och det är sorgligt när man får höra att han gick och letade efter Ville :-(    Villes mormor var även Syncros farmors mor.

Det är verkligen tråkigt och ni ska veta att jag tänker på er!! *stor kram till er alla*
1 Jennie & Exxa skriven

Usch vad tråkigt... :( Exxa ska bli 45 - minst!

2 Viskos och Milous huße och matte skriven

Vi lider med dem. :(

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: