Småglin


Vilka småglin....

Nu är det hål i brallan! Och vilka är skyldiga till det? Jo, Nando(såklart) och Eithel(såklart). Deras favoritupptåg är definitivt att fånga mig i farten och dra, dra, draaaa i brallan på mig, så mycket det bara går. Nu är det hål i brallan! Vem ska ersätta det? Ni nya mattar och husse borde faktiskt få lägga på det på räkningen. Här blir man byxlös i Fjällandet bara för att era valpar inte kan uppföra sig. Vem i allsindar har uppfostrat dom?? ;-) Vikka småglin alltså... helt underbara!! Ni kommer bergis bli nöjd med dom... jag looovar...

Idag har valparna varit ute mest hela dagen. När man pustat en sväng har man blivit överfallen och speciellt lilla Eithel som är så glad i att pussas. Hon är bara för rackarns söt den lilla valpen, jag är väldigt förtjust i henne. Det har blivit en hel del bilder under dagarna som gått, men tyvärr känner jag inte riktigt att jag haft orken att sätta mig ner och göra albumen, så ni får vackert vänta lite... Just nu har jag annat för mig! Vi lever iallafall och det går framåt med arbetet. Valparna blir bara större och större och jag kan knappt fatta att de faktiskt snart ska lämna början på sitt liv i Fjällandet för att ta sig ut i vida världen och upptäcka nya roliga platser att busa på.
1 Ylwa skriven

Grattis Silve på 9 års dagen! Tänk vad tiden går fort. Kramar Ylwa och tjocka släkten

2 Ylva skriven

Vilka underbara små goingar!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: