Tack! Vem du än är!

Jag blir helt gråtfärdig. Jag kikade in på mitt bankkonto för att kolla saldot. Har haft ganska stora utgifter den här månaden med elräkning och skatt på bilen och mer saker, så det är en tuff månad för mig. Och jag längtar rätt skapligt efter januarilönen, som jag vet kommer bli rätt bra, med tanke på att jag jobbat som bara den hela december.


JAG HAR EN SPONSOR!

Men jag vet inte vem det är, för det stod inget namn, bara sponsoring... Jag anar vem det kan vara, men du får gärna ge dig till känna. Jag tackar av hela mitt hjärta, det betyder verkligen mycket för mig, den här slanten. Nu ska jag genast anmäla mig till nästa tävling =)


TACK SÅ MYCKET och en STOR KRAM till dig/er!!!!!
1 Micke skriven

Fan va gött att höra :) hoppas detta bara är början och att alla stora företag hakar på trenden.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: