Lördagen startlista



Klicka här för att komma till listan

Dagen har varit lång. Jag fick min jacka i stan av Urban som mötte mig där. TACK FÖR DET, Urban!! Väl på plats skulle vi iväg till förarmötet och Annika for före mig, för jag matade hundarna. Självklart så  kom jag inte loss med bilen, utan fick vänta, tills det kom en i huset, då dök jag på henne för att fråga om hon hade bil. Ja, sa hon. Med fyrhjulsdrift? Ja, sa hon igen. Snäll som hon var, fick jag användning för min nyinköpta bogserkabel, så hon drog loss mig. Nu är jag dötrött så jag ska sova. Annika ska rasta hundar och greja, men jag ger upp för ikväll och slänger mig i sängen. I morgon är det upp tidigt igen, för att mata vovvar och åka på veterinärbesiktningen.



1 Sofia /Stalos skriven

Lycka till i helgen! Kör så det ryker =)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: