En halv, tack!

Jag kom hem skapligt sent från jobbet. Tog det lite lugnt och drack gott te och åt knäckebröd med messmör, sån som man skivar(vilket jag lärt mig på senare år). YUM! Jag har inte gjort lika mycket som jag tänkt, men men, det är Fia i ett nötskal. På något lustigt vis så jobbar jag allra bäst när det är kort om tid. Jag bara funkar så, och vad jag kan minnas så har jag nog alltid funkat så. Bäst under press!


Jag har packat halva bilen iallafall och i morgon åker resten in. Sen är det bara att packa in hundarna i släpet och mig själv i bilen och göra första stoppet i Östersund, där jag ska handla lite tejp och kanske lite snöre också, till Malin som behöver till sina selar. Men just nu så är det dags för sängen. Jag är himla trött.



I helgen kommer ni att kunna följa tävlingsresultaten här på bloggen. Jag skall försöka göra inlägg så snart jag bara kan efter lördagens körning. Så det är bara att hålla koll om ni vill vara uppdaterade....

... men för nu.. sov gott och god natt!

1 Jennie, Micke & Exxa skriven

Lycka till!! kram från oss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: